Мета уроку: формування цілісного світогляду про навколишній світ; активізація пізнавальної діяльності; підвищення якості засвоєння сприйнятого матеріалу; формування навичок колективної роботи.
Вид уроку: інтегрований. (Кібальник Оксана Миколаївна, вчитеь математики, Бень Марія Ярославівна, вчитель географії)
Тип уроку: застосування знань на практиці.
Обладнання : презентація уроку, картки для індивідуальної та групової роботи, кросворд, карта України.
У кожної людини є місце, де вона народилася, де пройшло дитинство, молодість, зроблені кроки у самостійне життя. Це місце ми називаємо «малою Батьківщиною», і воно назавжди залишається у нашій пам’яті, а серце і душа наповнені любов’ю до неї.
Пропонуємо до Вашої уваги краєзнавчу годину «А в серці ти, єдиний Дніпродзержинськ… Рідне місто…»
Мета: - освітня: закріпити свідоме розуміння правил знаходження невідомого члена пропорції пропорційної залежності при розв’язуванні задач практичного змісту, повторити вивчені способи усних обчислень, ввести поняття «прямо пропорційні величини» і «обернено пропорційні величини»;
- розвиваюча: використати міжпредметні зв’язки для формування в учнів цілісного уявлення про систему знань, розвивати вміння аналізувати ситуацію з різних боків, творчі здібності, гнучкість мислення;
- виховна: прищеплювати інтерес учнів до зберігання свого здоров’я; виховувати культуру математичного мовлення, математичних записів, активність учнів, увагу, інтерес до нових знань і прагнення їх набути.
Тип уроку: засвоєння навичок і вмінь, узагальнення та систематизації знань.
Епіграф: Мозок, добре впорядкований, вартий більше, ніж добре наповнений.
М. Монтель.
Девіз: Допоможи мені це зробити самому
Актуальність проекту
Проектна діяльність сприяє активному залученню учнів до продуктивної творчої праці. Даний проект сприяє формуванню креативної компетентності учнів, створює оптимальні умови для їх самореалізації, розкриття творчого потенціалу та допомагає в реалізації життєвих планів особистості школяра.
1. Роздавальний матеріал. Він може бути різним, заздалегідь виготовленим, а його використання — доцільним.
2. Зошити з друкованою основою.
Їх використання економить час, сприяє кращому розумінню та засвоєнню матеріалу. Особливо корисні під час вивчення геометрії у 7му, 10му, 11му класах.
3. Мнемонічні правила запам’ятовування.
Таблиці, опорні конспекти. Ними не слід нехтувати. Слід пам’ятати: чим більше органів чуття буде задіяно в процесі запам’ятовування, тим якість отриманих знань буде вищою.
З чого починається математика? Здебільшого — із любові. Спочатку школяр виявляє симпатію до цієї шкільної дисципліни, тобто починає цікавитися нею, розуміти її, знати, використовувати. Ця симпатія народжується не сама по собі, багато в чому тут заслуга вчителя, що відкриває для школяра цікаві й непізнанні сторінки математики. Саме про таких учителів для своїх дітей мріють батьки, саме на них чекає сучасна школа. Що відрізняє такого вчителя від того, хто тільки проводить уроки заради зарплати? Поряд із низкою особистісних і професійних якостей — любов.