-Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу і чую, я трохи пам’ятаю. Те, що я чую,бачу і обговорюю,я починаю розуміти. Коли я чую, бачу, обговорюю й роблю,я набуваю знань та навичок. Коли я передаю знання іншим, я стаю майстром.(давньогрецький філософ Конфуцій)
-Ми,дружні математики,ми будемо іти
В країну Математики,щоб відповідь знайти.
Щоб розум показати свій і досягти мети
Ми будемо трудитись,щоб нам перемогти!
-Щоб водить кораблі,щоб у небо злітать,
Треба все нам уміть,треба алгебру знать.
І щоб лікаремстать,і у космос літать –
Треба перш за усе добре алгебру знать.
Хто науку цю цікаву добре знатиме,
Той ніколи в кожнім ділі неблукатиме.
-Предмет математики такий серйозний, що корисно не нехтувати нагодою робити його трохи цікавішим.Паскаль.
- Хіба ти непомітив,що здібний до математики успішний у всіх науках про природу? Платон
- Якщо не висловлено різні думки, немає з чого вибирати краще.
- Знання збираються по краплині, як вода в долині.
- Живи своїм розумом, але звіряйся з чужим
- Не досить оволодіти премудрістю, потрібно також вміти користуватися нею.
- Не кажи чому учився, а чого пізнав.
- Якщо ти хочеш бути великим математиком, не дозволяй відволікати тебе від розмірковування до тих пір, поки сам того не побажаєш. Рене Декарт.
- Математика – цариця всіх наук. Ії коханий – істина, її наряд – простота і ясність. Палац цієї володарки оточений тернистими заростями, і щоб досягти його, кожному треба продертися крізь хащі. Випадковий подорожній не знайде в її палаці нічого привабливого. Краса його відкривається лише розуму, який любить істину і загартовувався в боротьбі з труднощами.Ян Снядецький
- Теорія без практики мертва і безплідна, практика без теорії неможлива.Рене Декарт
- Навчати себе самого - благородна справа, але ще більш благородна - навчати інших; до речі, останнє куди легше. Марк Твен
- Любити все людство легше, ніж зробити добро сусіду. Г.Сковорода.
- Не розумієш сам – поясни сусіду.
- Щоб уникати помилок, необхідно набувати досвіду. Щоб набувати досвіду, треба робити помилки. Л.Д. Пітер.
- Відкриття – це 10% натхнення і 90% праці. Т.Едісон.
- Якщо щось можна довести справою, то на це не обов'язково витрачати слова.Езоп.
- Без прикладів неможливо ні правильно вчити ні правильно навчатися. Колумелла.
- Той, хто помилився на першому ґудзику, не зможе застебнути камзола.Й.Гете
- Єдиний шлях, що веде до знань – діяльність. Б.Шоц
- Знання лише тоді знання, коли вони здобуті зусиллями своєї думки, а не тільки пам’яттю. Л.Толстой
- Велич розуму вимірюється кількістю ідей та їх поєднанням. К.Гельвецій
- Неуки ставляться до науки з презирством, невчені люди захоплюються нею, тоді як мудрі люди – вміють користуватися нею. Ф.Бекон
- Проблеми, з якими ми стикаємося, не можуть бути розв’язані на тому ж рівні мислення, на якому ми були, коли створювали їх. А.Ейнштейн
- Усі людські вміння – це суміш терпіння і часу. О.Бальзак
- Не в кількості знань полягає освіта, а в повному розумінні й майстерному застосуванні всього того, що знаєш. Дістервег
- Ніколи не пізно порозумнішати. Д.Дефо
- Як приємно дізнатися, що ти чогось навчився. Ж Мольєр
- Хоч слова «так» і «ні» короткі, все ж вони вимагають серйозних роздумів. Піфагор.
- Не вважай невдачею те, що можна виправити.Катон
|