Хід уроку
I. Організаційний етап.
Перевірка готовності учнів до роботи, налаштування на роботу.
II. Перевірка домашнього завдання.
Діти називають результати вправ домашнього завдання за викликом.
III. Актуалізація опорних знань учнів.
- Що ми вивчали на попередньому уроці?
- Що називається відношенням?
- Як називаються члени відношення?
- Що таке пропорція?
- Сформулювати основну властивість пропорції.
- Як знайти невідомий член пропорції?
IV. Формулювання теми, мети і завдань уроку.
V. Розв’язування задач.
- Повідомлення учнів про вітаміни.
- Бесіда вчителя з класом про користь вітамінів.
Дійсно деякі хвороби розвиваються через недостачу живильних речовин – вітамінів. Тільки у 1880 році російський учений Н. І. Лунін відкрив причину захворювань у людей. Він довів, що в натуральних продуктах харчування, створених природою, існують якісь раніше невідомі речовини, необхідні для життя будь-якого організму. Ці речовини назвали вітамінами.
Вітаміни роблять сильний вплив на зростання, розвиток, обмін речовин, є ферментами або входять до складу ферментів.
Виключно важливим є вітамін С. У великих кількостях він міститься в плодах шипшини, чорної смородини, капусті, петрушці, і ін. Окрім овочів і фруктів багато вітаміну С міститься в хвої сосни, приблизно в 7 разів більше, ніж в лимонах.
Конспект уроку
|