Мета і завдання проекту
Навчальна: встановити загальні правила додавання і віднімання десяткових дробів, формувати вміння застосовувати ці знання на практиці. Продовжити роботу по формуванню стійкого інтересу до математики; розвивати навики самостійного отримання інформації, формувати уміння відбирати матеріал; активізувати пізнавальну діяльність учнів;сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей.
Виховна: створити умови для відносин співпраці між учнями; формувати відчуття відповідальності за доручену роботу, уміння слухати і чути; прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі.
Розвивальна: розвивати творчі здібності учнів (уяву, спостережливість, пам’ять, мислення); уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання; самоаналіз.
Механізм реалізації проекту
- Постановка проблеми
- Визначення теми і мети проекту
- Ознайомлення учнів із суттю проекту та основними етапами його реалізації
- Робота з інформаційними ресурсами
Орієнтовані напрямки реалізації проекту
Учні об’єднуються в групи з урахуванням бажань, здібностей, нахилів, способу мислення.
Завдання для групи «Мандрівники в минуле»
а) Вивчення історії виникнення дробів
б) Робота з додатковими джерелами інформації
в) Створення статті «З історії дробів»
Завдання для групи «Дослідники»
а) Моделювання проблеми математичною мовою
б) Створення проблемної ситуації
в) Створення презентації «Дроби у житті людини»
Завдання для групи «Журналісти»
а) Пошук та підготовка цікавих матеріалів про дроби (кросворди, ребуси, загадки)
б) Участь в конкурсі «Створи казку про дроби»
Очікувані результати
- Навчити учнів додавати і віднімати десяткові дроби
- Активізація пізнавальної діяльності учнів
- Підвищення інтересу до вивчення математики
- Розвиток інтелектуальних і творчих здібностей учнів
- Розвиток навичок дослідницької діяльності
- Формування навичок самостійної роботи з додатковими джерелами інформації
- Формування вміння працювати в групі
Оцінка та самооцінка проекту
- Поміркуйте над тим, що вам вдалося найкраще
- Критично оцініть свою роботу
- Дайте відповіді на такі питання:
- Чого ви разом з однокласниками навчилися?
- Яких умінь і навичок набули, працюючи над проектом?
- У чому полягають переваги роботи у групі?
- Як ви можете вдосконалити свої навички й уміння для кращого вирішення проблем
Представлення результатів діяльності учасників
- Стаття «З історії дробів»
- Презентація «Дроби у житті людини»
- Конкурс на кращу учнівську казку про дроби
- Кросворди, ребуси, загадки.
Конспект уроку
|